Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 156 1.8 twin spark Lusso 99

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 156 1.8 twin spark Lusso 99

    Здравейте,Алфа фенове,току що се регистрирах с единствената надежда някои от вас да ми помогне със съвет,значи имам няколко проблема с моита Алфа(1.8 Луссо)1.Когато запаля и тръгна веднага започва да глъхне,като даваш газ,но като смачкам педала глъхне до към 2000 оборота и се изтрелва,дали е бензиновия филтър или нещо друго,ако някои има идеи ще съм му благодарен.2.Смених всички накраиници,но продължава да лопа хамалската,дали не е от реиката,понеже шумът идва от средата на купето някъде под скоростния лост,някви идеи?благодаря предварително на жсеки един отговор.
    Древен и Вечен
    Alfa Romeo 1.8TS `99

  • #2
    Re: Alfa Romeo 156 1.8 twin spark Lusso

    Първоначално публикувано от Stelio
    Zdraveite,fenove na Alfa,naskoro si vzeh Alfa 1.8 Lusso,otkakto sam q vzel samo barkam v djoba,no pak si e vzeh s merak,gore dolu e postegnah,no imam nqkolko zapitvaniq,zashtoto dva problema me derzaqt ot dosta vreme i vse ne uspqvam da si gi opravq,a i ne mislq 4e moga,kogato kolata e studena(ne govorq za -40) i tragna vednaga po4va da glahne,davam gaz i glahne do 1500 oborota i sled tova rqzko se iztrelva i tova go pravi samo dokato zagree,vse oshte ne sam smenil benzinoviq filtar,moje li da e ot nego?kade se namira?drugiq mi problem e 4e vse oshte imam dosaden shum ot neshto koeto e porazbito,smenih vsi4ki nakrainici,smenih track controlite i vse oshte kato mina prez po golqma nerazvnost i tropa mnogo shumno v kupeto,4udeh se dali ne e ot nakrainicite na reikata?trudni li sa za smqna?blagodarq vi predvaritelno,sajalqvam 4e sam golqm amatior vse oshte v tezi Alfi,no ne e kasno da se nauchish nali?shte se radvam ako nqkoi mi dade polezen savet,a i oshte neshto sreshtnah edin lud fen na Alfi s okolo 5-6 156-i v dvora si,vzimashe gi s4upeni postqgashe gi i na pazara,ta toi mi kaza vzemi si alfa da stanesh mehanic,mai se okaza prav!
    Приятелю, ако този луд Алфа фен не купува счупени коли няма да стане механик.Това се отнася за всички.Но явно докато има такива Алфа фенове които постягат и после на пазара ще има и механици и лошо име.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      За тропането- тампони на стабилизираща щанга.
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #4
        за глъхненето още май няма лек... с какъв бенз караш колата? ако е 95 провай със 100,някои хора казаха,че се е оправило. апък ако не стане прави като мен:палиш-гасиш,палиш и ако не се е оправило пак гасиш и като запалиш вече за 3-ти път трябва да е отшумял проблема,но това сяка сутрин... по добре е отколкото да гърми и да трещи като тръгваш.
        Аlfa156 1.8TS 2000

        Comment


        • #5
          Няма оправия. Вече 4, 5 алфи правихме тука. Презацепвахме ги, диагностика правихме на всичко и всичко е ок. Единствената оправия е смяна на софтуера и никакъв бензин 95 да не вижда тази кола. Само 98 или 100 октана. След тази интервянция всички палят и работят перфектно. Вчера даже правихме едан такава. Човека идва и вика... бе нещо в ниските глъхне когато е студена. Свалихме ангренажа. Като погледнах валовете горе не са зацепени добре. Зацепихме ги с петите. Палим и нищо. Съвсем леко подобрение. Закачихме колата на Визата. Няма грешки. Запалихме и гледахме какво се случва. Всички стойности бяха перфектни. Мерихме налягане на горивото. Перфектно. Всичко си отчиташе нормално. Смянихме софтуера, наляхме 100 октана от ЕКО вкарахме колата на хладно за 2 часа. След тва запалихме и клиента подава гас и Ооооо чудо. Колата работи като нова.

          Така правихме и на моята и на още 4 преди това. И само това е оправията.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Не е от бензиновия филтър щото нямаш такъв.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #7
              Глъхненето сутрин се дължим на датчиак за температурата на охлаждащата течност или на земърсен дебитомер най добре е да се смянят и двете работи.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Novachev
                Глъхненето сутрин се дължим на датчиак за температурата на охлаждащата течност или на земърсен дебитомер най добре е да се смянят и двете работи.
                Ами датчиците и дебитомерите на колите който съм правил до сега работят адекватно. Имам инфрачервн термометър с който мера температурата на двигателя и сравнявам с датчика, както и нов дебитомер за проби. И нямат грижи колите и пак на студено претрисат. Едната от 5-те имаше разкачен детонационен датчик и беше най зле, но като го закачихме пак имаше проблем.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Значи трябва да сменя тампоните на стабилизиращата щанга и софтуера,някои има ли си представа колко горе долу ще ми струва това,понеже тук пичовете в сервиза на Алфа не се шегуват и бръснат по 90евро на час за труд
                  Древен и Вечен
                  Alfa Romeo 1.8TS `99

                  Comment


                  • #10
                    Софтуера се сменя бързо , но струва м/у 200 - 300 лв. Стабилизиращата... хммм... играчка. Отиват часове.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem
                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Глъхненето сутрин се дължим на датчиак за температурата на охлаждащата течност или на земърсен дебитомер най добре е да се смянят и двете работи.
                      Ами датчиците и дебитомерите на колите който съм правил до сега работят адекватно. Имам инфрачервн термометър с който мера температурата на двигателя и сравнявам с датчика, както и нов дебитомер за проби. И нямат грижи колите и пак на студено претрисат. Едната от 5-те имаше разкачен детонационен датчик и беше най зле, но като го закачихме пак имаше проблем.
                      Мисля си че говорим за различни работи за аз говоря за забиването на муцуната сутрин преди да загреее двигателя а ти за първоначално палене и претрисането на мотора.
                      А претрисането сутрин и чипа не го лекува след време проблема пак се пявява.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Първо за тампоните,когато я взех мойта преди два месеца тропаше като каруца и то само от тези две тампончета.Струват около 40 лева.Работа....... 3-4 часа,моста долу иначе няма вадене.Сега за поголемия проблем 5 диагностики в 4 сервиза,грешки няма с изключение на единия път по моя вина,както и да е всичко е ОК казват вдигат рамене.От четири дена нямам проблем,"да чукна на дърво"след като смених дебитомера,неса скъпи по 132 лв оригиналните.Успех.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • #13
                          здрасти колега оем,смених дебитомера и проблема се реши частично,тоест за няколко дена и пак.колко ще ми струва смяната на софтоера и дали ще се оправи напълно.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • #14
                            колега oem дай си коордатите на сервиза, мога да се възползвам

                            п.с. не мога да ти пиша ЛС защото имаш много
                            Honda CB 500
                            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                              първо за тампоните,когато я взех мойта преди два месеца тропаше като каруца и то само от тези две тампончета.струват около 40 лева.работа....... 3-4 часа,моста долу иначе няма вадене.сега за поголемия проблем 5 диагностики в 4 сервиза,грешки няма с изключение на единия път по моя вина,както и да е всичко е ок казват вдигат рамене.от четири дена нямам проблем,"да чукна на дърво"след като смених дебитомера,неса скъпи по 132 лв оригиналните.успех.
                              От къде го взе,бош ли е и 144кс. ли ти колата.ако да моля те дай ми парт номера.
                              Първоначално публикувано от stelio Покажи съобщение
                              значи трябва да сменя тампоните на стабилизиращата щанга и софтуера,някои има ли си представа колко горе долу ще ми струва това,понеже тук пичовете в сервиза на алфа не се шегуват и бръснат по 90евро на час за труд
                              Можеш ли да ми кажеш колко струва при тебе дебитомер за 146 1.8ts 99г. 144кс.,а също и вариатор(цял,не само ремонтният кит)

                              Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                              Comment

                              Working...
                              X